Onsdag...

Nu är det redan onsdag denna veckan.
Tiden går för fort.
Lillan ligger och sover, Thomas fixar bild till en annons på sin dator ochjag sitter här vid min dator och sen tittar på tv samtidigt.. Vilken familj vi är??

Förra veckan åkte ju granen ut och alla julsaker ner.


Vi slog av en massa barr innan vi bar ut den...
 

Visst är den snygg??


Så här mycker barr vi fick vi av...


Nu till helgen är det ju kalas för min pappa.
Ska baka en god tårta till efterrätt.
Känns jätte bra att mina grejer uppskattas så mycket.
Jag gillar verkligen att baka..
Sen ska vi även diskutera mitt kalas för släkten för det är inte så långt kvar nu.
En del har anmält sig redan men det är ju över en vecka kvar så det kommer väl rinna in fler hoppas jag.

Imorgon ska jag träffa en man på arbetsförmedlingen och ska komma med ett underlag till min framtida hjälp.
Hoppas att det blir ett plus för jag behöver verkligen hjälp.
Komma ur denna tråkiga spiral jag befinner mig i.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0