En Helt Vanlig Torsdag...

Man har jobbat och ska snart fixa mat.
Lillan badar och Thomas kommer snart upp från garaget.

Idag har jag kört kompostkvarn för att få bort de sista grenarna från
det vi kapade av björken för ett tag sen.
Så nu är allt bort så jag hoppas jag kan klippa gräset en gång till innan hösten verklligen är här.

Jag fick veta en rolig grej igår.
Jag får vara kvar på Högskole Centrum Väst i Lysekil fram till årsskiftet.
Det är jätte kul för jag trivs verkligen där ute.
Det enda är väl att man måste gå upp tidigt och jag är ingen morgon människa.
Men det går..
Jag får träffa trevliga elever och personal varje dag plus alla arbetare som bygger den nya gymnasiet i Lysekil.
Mycket folk att tjöta med.
Sen har det ju även börjat nya elever i köket.
Mysiga arbetskamrater har man oxå.

Nu ska jag tvätta håret på Lillan och sen ge henne gälling och börja med maten.
Ha´de bra alla där ute.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0