Snart Jul...

Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton. Vi har lite att göra här hemma. Har tyvärr int julpyntat än så det måste ske idag. Men lite julkänsla början man få för det är snö ute.
Hoppas att den ligger kvar på julafton bara.
Sitter och lyssnar på julmusik på youtube.
Lillan ligger nere och sover.
Hon är 4 månader idag.
Tänk att det redan har gått så lång tid.
Hon är så mysig och lätt att ha att göra med.

I söndags var vi ute och Thomas sågade ner ett träd.
Så igår klyvde jag och han sågade isär en del grenar.
Jag ska klyva mer ikväll igen.
Måste ju få in det i skjulet så det kan torkas innan det blir för blött ute.



Lite bilder från söndagen...
Visst är Thomas duktig??


Fick veta igår oxå att Thomas får med sin 2 personer till hem på söndag.
Våran bra kompis Emil och hans dotter kommer och hälsar på hela nästa vecka.
Det ska bli kul.

Ibland undrar jag hur tjejer fungerar egentligen.
Jag är ju tjej själv men inte riktigt tjej i sättet.
Jag säger inte mer än så.

Nej nu måste jag ner i pannan igen.
Ska vara på bvc om 30 minuter oxå.
Skriver kanske mer sen....

*kram*


Kommentarer
Postat av: Rosemarie

Skogshuggar Thomas e i farten :)

2009-12-28 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0