Varför??

Ja den frågan ställer jag mig rätt ofta.
Jag är den typ som grubblar rätt mycket och iblande är det kanske inte så bra..
Jag känner mig rätt ensam nu trots att jag har Jenna och Thomas. Jag behöver mina vänner men det verkar som om de flesta har så mycket i sitt liv ändå. Jag börjar vänja mig men det ska bli så kul att en del av dem vill komma hit på lördag och umgås och bara mysa.
Tänkte vi skulle laga go mat och prata. Det är ju lite stress nu i dec så det kan vara något att bara komma ifrån lite. Hoppas det blir lycket.

Ja nu har jag iaf fått hem min bil och det är skönt.
Har saknat att jag inte kan spela musik med lite bas när man åker bil.
Fast jag får inte ha bilen ändå för den har Thomas för den drar mindre än Volvon.

Thomas och jag kom ihop oss lite i helgen och det är aldrig kul.
Tror vi behöver lite tid ifrån varandra snart.
Det var ett bra tag sen sist.
Han tog lillan och gick en promenad igår kväll och vara borta 45 min.
Jag fick lite tid för mig själv och fick lite gjort på mina julklappar.
Det var skönt.

Nej nu ska man ner i pannan igen.
Måste elda lite för jag ska till arbetsförmedlingen sen och tänkt ta en liten tur till Torp
Måste ju handla.


Hon är så söt lillan....

*kram*



Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa visst är hon söt!!

Kram på er!!

2009-12-09 @ 14:51:34
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0