En Helt Vanlig Torsdag...

Ja idag har det inte hänt mycket. Thomas har fortfarande inte kommit hem för han julpyntar på jobbet nu.
Saknar honom och hoppas att han inte kommer för sent...

Lillan ligger och sover i vagnen. Hon har stått ute men jag tog in henne för det började regna så. Det är snart dags att ge henne mat igen oxå.

Jag har precis handlat lite på Tradera igen.


Detta är en klocka som jag tyckte var jätte tuff.
Så farligt dyr var den inte heller.

Inbjudningarna är nu klara så det ska bara skrivas ut en vägbeskrivning så alla hittar hit som inte varit här förut.
Jag är rätt nöjd med dem. Ska dela ut en del av dem i helgen för då sparar jag ju lite brevporto.
Vi har bjudit över 50 personer.
Så nu är det bara att komma på vad vi ska servera efteråt.
Någon som har något förslag?

Tittade på hela disc 3 av season 2 av Bones.
Det är en bra serie.
Thomas tycker som vanligt att jag bara kollar på konstiga serier.
Men jag gillar saker som handlar om att lösa kriminella fall. Gäller även böcker.

Nu måste jag till pannan igen så den inte slocknar.
Sen väntar duschen oxå.

Imorgon bär det av mot Tibro...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0