Äntligen Helg...

Vädret ute är jätte skönt.
Lillan och jag ska snart gå ut för jag måste bära upp ris efter nedsågningen av trädet i tisdags.
Thomas tycker verkligen om att vara ute och såga och sådant.
Men tyvärr lämnar han mig ikväll.
Han måste till Kjell och fixa Volvons bromsar men han kommer hem sent i morgon.
För på söndag ska vi på Baby & Barn mässan i Gbg.
Men jag har en del att klyva imorgon ändå så min dag är full.
Men om någon vill komma på en fika så säger jag ju inte nej till det.
Säger aldrig nej till kompisar.

Fick veta nu i veckan att jag får inte komma tillbaka till mitt nya jobb så det är bara att söka något nytt.
Hoppas att jag får jobb snart för vi skulle inte klara oss annars.

Vi har troligen en vän som kommer och hälsar på i slutet av april men jag velar om vännen ska komma lr inte.
Men jag vill att vännen ska veta att vännen är välkommen om vännen vill.
Vill oxå att vännen ska veta att jag är velig ibland när jag är osäker på mig själv men det gör inte att jag inte tycker om denna vän. Så jag hoppas nu att vännen vill komma.
Jag gillar dig vännen...

Nu väntar jag på att Thomas kommer hem från jobbet så jag och Lillan kan pussa på honom innan han åker.
Vi kommer att sakna honom så.
Tur att lite av honom är kvar här hemma.
Jag visste inte att jag kunde älska någon så mycket som jag älskar Lillan.
Så mysigt när man får henne att skratta och när hon ler mot Thomas när han kommer hem.
Hon är fortfarande lätt att ha att göra med.
När hon äter är det bara att lasta in i den lilla munnen.
Alla är så glada i henne.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0