Lucia & 3:dje Advent...

I fredags var det dags att gå upp tidigt för vid 07 var det luciafirande på Lillans dagis.
Det gick bra att lussa för avdelningen blåbäret men när vi kom in till Lillans avdelning så såg hon pappa men det gick bra ändå. Hon var en liten pepparkaksgumma.





Sen åkte Thomas till jobbet och jag var hemma och eldade lite innan det var dasg för mig & lillan att dra oss mot Tibro. Vi skulle vara där till lunch och äta med pappa & Ann.
Sen skjutsade jag in pappa till Skövde för han skulle låna en minibuss för att kunna skjutsa runt på Tibro Lucia och hennes tärnor.
Med in var oxå mina syrror för vi skulle handla skidkläder till dem.
Det blev gjort och sen en fika på Rådhuscafét.
Blev varm choklad och gott till.
Lillan fick lite choklad hon oxå och lite lussebulle.

På kvällen var Lillan kvar hos sin morfar och jag var och umgicks med min kompis Liten.
Det var ett tag sedan vi umgicks bara.
Tyvärr var jag så trött så jag somnade hos henne.
Så schysst var jag.

Sen på lördagen tog vi det bara lugnt för sen på kvällen hade min syster en avslutnings uppvisning med sin balett. Hon var nervös som vanlig innan men det gick galant.
Hon är så duktig och jag är stolt över henne.


Hon är så stor nu min lillasyster..


Duktiga tjejen...


Lillan satt stilla hela tiden...


Lillan, Becka & Fey...

Här kommer även lite bilder ifrån förra veckan då vi åkte lite pulka med Lillan.
Hon gillade det verkligen och Thomas myser verkligen när han gör saker med henne..







*kram*


Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & magen

Fina bilder =)

Men de klart lillan är ju alltid gudmomlig =)

2010-12-16 @ 21:09:54
URL: http://daughterofrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0