Kärlek....

Så som jag känner nu har jag aldrig känt förut.
Jag är så full av kärlek, både till Lillan och Thomas.
Jag kan inte vara utan dem.
Thomas och jag är så glade för att vi har henne.
Hon är så himla snäll alltså.
Idag vaknade hon (våran lilla sjusovare) och började prata där i sängen.
Det var så mysit att vakna till.
Satte mig vid datorn och hon blev inte sur lr skrek för mat.
Kan verkligen inte fått det bättre.

Jag kommer troligtvis vara ensam med Lillan i helgen för Thomas ska till Kjell och fixa bilen.
Svettsningen på dörren har släppt så han måste göra om det.
Hoppas bara vädret är okej för att åka.

Vi var ju i Tibro/Tidaholm förra helgen.
Kjell hade fyllt 35 år så det var kalas på lördagen för honom.
Thomas hade varit hos Kjell på dagen så jag fick låna pappas bil för att komma dit.
Så jag var ju på dagen där.
Pappa hade åkt till Idre på morgonen men vi hälsade på dem på fredagen när vi kom till Tibro så att pappa fick träffa Lillan. Han blev så glad för han visste ju inte att vi komma.
Vi skulle ha åkt hem på lördags natten men det blev att vi stannade till söndagen för att få med oss ett vedlass hem. Det  var kallt när vi kom hem.


Så här kallt har vi aldrig haft inne...

Men vi var inte inne i början för vi körde in lite ved istället.
Var nästan lite varmare ute än vara inne.
Men vi fick upp värmen till runt 22 grader som tur var innan vi la oss.

I resten av veckan har det inte hänt så mycket.
Lastat av ved och bara tagit det lugnt.
Det skulle ju varit dags för babysim idag men pga vädret tyckte Thomas att hans tjejer skulle stanna hemma istället. Så då fick det bli så.
Ska bara ut och handla sen så jag har mat inför helgen och ikväll..

Dags att gå ner igen...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0