Tisdag...

Tänkte jag skulle skriva här en snabbis för Thomas står i duschen.
Ska själv in där sen.
Lillan sover.

Det blev inget Bjursjön i söndags.
Så det blev fika och en promenad vid strand promenaden istället.
Det var lika skönt det.

Dessa två dagar som har gått nu i denna veckan har det inte hänt så mycket.
Jag bar in ved igår.
Idag hände det inget för det kom snö igen.
Tittade på Vinterspelen i Åre 2010 på kanal 5.
Det var ett rätt skönt program.

Jag har lite svårt att skriva nu för Thomas står jämte mig och stör mig hela tiden för han vill sitta här.
Han är så skön och underbar alltså.
Han och lillan är det bästa som har hänt mig.

Nej jag ska väl låta honom få sitta här nu för det börjar bli lite jobbigt nu.

*kram*


MySpace  Graphics




Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt!!! Ni verkar funnit lyckan och det glädjer mig!!



Kram

2010-02-10 @ 15:09:48
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0