Fullt Upp...

Denna veckan är det mycket att göra.
Mycket att göra innan dopet.
Jga har idag bakat en tårta, en sats halvmånar och gjort en sats till med kyckling.
Plus att nytvättade gardiner kommit upp.

Så imorgon blir det att baka mer halvmånar. Ska ju ha över 50 st.
Göra mer kyckling...
För på onsdag är man ensam igen för Thomas ska till Kjell imorgon kväll och laga det bakdäcket sitter på.
Det finns inga gänger kvar på muttrana som däcket sitter på.
Det tog 6 timmar för dem att komma hem i lördags...
Så på onsdag blir det att städa...

De flesta skjortorna är det klara oxå.
Kommer bild när det är riktigt klara.
Ska skriva på dem alla nu.

Jag hoppas verkligen att allt går bra på lördag.
Jag är så himla glad att min familj ställer upp för mig så.
Min mamma är verkligen min klippa. Hon ställer upp för vad det än är.
Hade hon inte hjälpt mig nu så hade jag inte klarat lördagen.
Tack Mamma!!

Måste vidare nu för man måste fixa mat till Thomas så han har lunch imorgon...



Älskar min familj över allt annat....

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint foto! Och vad mycket du har att pyssla med!!

Tänker på dig!



Kram

2010-01-06 @ 22:29:54
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0