Helg!!!

I helgen har vi varit i Tibro.
På lördagen hjälpte vi våran kompis Linda att flytta.
Det var nog runt 30 grader varmt så det var rätt jobbigt.
Men det gick rätt fort så efteråt så bjöd hon på pizza som tack för hjälpen.
Pga av värmen så åkte vi till Örlen och badade oxå.
Det var jätte skönt.
Lillan var hela dagen hos min pappa och familj.
Det hade inte funkat att ha med henne.
Lillan fick en ny klänning av dem som de hade köpt i Frankrike.
Den var jätte söt.

På kvällen åt vi kvällsmat hos min pappa och sen satt vi och snackade en del.
Det var mysigt.
Vi åkte sen hem till Linda igen och hjälpte henne att få ihop lite möbler i vardagsrummet.
Så det blev sent.
Lillan sov mellan oss i sängen i helgen och det funkar inte så bra.
Hon rör sig hela tiden så jag sov inte så bra direkt.

På söndagen satt vi och pratade lite med Thomas föräldrar innan han drog sig ut om skroten och Kjell.
Jag & Lillan stannat hos min pappa.
Blev lunch och sen en tur igen ut till Örlen för att bada.
Då var det jag, Lillan , Ann & Rebecka (min minsta syster)
Det var inte lika varmt som på lördagen men det var skönt ändå.
Lillan badade oxå.



Det blev tyvärr hem sent hem igen men vi fick med oss en kärra hem full med ved.
Så nu ska jag gå ut och fortsätta lasta av den.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0