Bilbarnstol....

Precis hemkommen ifrån babycafé.
Jenna har träffat Cornelia, Texas, Albin, Nellie, Ellia & Elsa + mammor.
Nu är hon trött och försöker att somna på täcket på golvet.
Tänkte åka till Torp efter hon sovit en stund.
Kolla om jag får lämna tillbaka en bh som gör ont när jag använde den.

Vi har ju fått en bilbarnstol och jag har varit osäker på den hela tiden men vi har inga pengar till att köpa en ny.
Visst får vi skatte pengar snart men de går åt till Ullared.
jag vill ju inte gå att vara orolig och Thomas tror jag inte förstår riktigt vad jag är orolig för.

Nu måste jag vidare...

*kram*



Kommentarer
Postat av: Sofie

Det va mys på cafet =)

Vad har ni för stol? O varför är du orolig? Tråkigt att du ska känna så, hoppas det löser sig!

2010-06-02 @ 20:03:57
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0