Natti Natti...

Ligger nu i sängen och ska snart sova för natten.
Har precis oxå tagit en skön dusch.

Är jätte trött i kroppen och mitt huvud för förra natten sov jag varken bra lr mycket.
För när vi skulle lägga oss igår så ville Lillan inte stunna sig i sin säng utan då fick hon somna i våran men när jag skulle lyfta över henne så vaknade hon igen och började gallskrika.
Jag gick ner för att Thomas inte skulle vakna.
Men hon ville inte stunna sig så då hon skrek konstant i typ 30 till 40 min.
Fick lite panik.
Sen stunna hon sig men så fort jag la mig ner med henne så blev det vrål.
Men till slut somande hon iaf och jag vet inte vad klockan var då.
Så lillan och jag sov på madrass i vardagsrummet i natt.
Thomas hade inte hört ett dugg men när han verkligen somnat så hör han ingenting.

Så nu när hon skulle sova så var det nästan likadant.
Hon skrek korta skrik medans hon nästan sov.
Gav henne då 165 ml med mat trots att hon åt 235 ml för typ 1,5 h innan.
Nu sover hon iaf med sin speldosa igång och kanin jämte sig.

Det blev inget fällt träd i lördags för att kedjan på motorsågen blev för slö och vi hade ingen mer.
Så vi sågade pall istället så vi bunkrar upp nu inför sommaren.
Så vi var ute hela dagen och det var jätte skönt.
Lillan stod ute och sov och det har hon även gjort idag.
Så igår tog vi det bara lugnt.
Var på torp en sväng och såg gruppen Timoteij.
Hälsade även på Diana.

Nu väntar sängen på mig och jag hoppas verkligen att jag sover bättre i natt.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0