Veckan..

Ja tills igår blev det inte mycket gjort hemma.
I måndags så körde Thomas husvagnen på plats och lastade ut pallen han hade med sig hem.
I tisdags så var jag & Lillan och hälsa på min kompis Ulle.
Vi fikade och pratade.
På kvällen så sågade vi häcken. Innan den slog ut för mycket men ända nackdelen med det är att det finns taggar på grenarna så man svär en del när man bär bort dem.
Men det blev bra så nu är det bara en liten bit kvar.
Igår hände det ingenting för det regnade och så skulle jag & Lillan åka mot Jönköping och till min mamma.


Vi hittade inte hennes hörselskydd så hon fick ha mina istället...


Thomas i full action med motorsågen...

*kram*



Kommentarer
Postat av: Anna

Full rulle och så söt tjejja :)



Kram

2010-05-13 @ 15:34:06
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0