Länge Sen Var Det....

Jag vet att det var länge sen jag skrev något.
Det har bara inte blivit så.
Allt flyter bara på i våra liv här i Munkedal.
Lillan går på dagis och det går fortfarande bra. Hon går hemma här med gåvagnen och har lärt sig att flytta den mellan våra rum. Men hon vågar inte släppa och gå själv. Men hon står upp själv och tänker nog inte det.
Hon har börjat klättra oxå nu kommer hon upp och ner själv i soffan.
Hon är så duktig våran lilla tjej.

Thomas jobbar på som vanligt och jag försöker hitta ett jobb.
Men det går sådär för mig.
Men det löser sig väl.

Har varit och hälsat på min mamma och hennes man en helg.
Sen var det dags för Tibro en annan helg.
Allt för att få klart min bil för ombesikning och att få klart våran andra nya bil.
Sen i december ska vi vara hemma för det är ju då som Thomas jopbbar på lördagar oxå.

Så ser det ut just nu och jag ska försöka uppdatera oftare.

*kram*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skoj att du är tillbaka, har varit inne o kikat titt som tätt.

Skönt o höra att de rullar på!

Gick de inge bra med bemanningsjobbet?

Kram från oss

2010-11-20 @ 19:59:52
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: Marie

Har inte hört något från det företaget än..

2010-11-21 @ 10:06:41
URL: http://jennalillfisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0