Jag Ser Det Snöa...

Då var lite av vintern redan här.
Det snöar utanför våran dörr och det är kram snö.
Så det blir väl ut och skotta för mig kanske innnan Thomas åker till jobbet.





Denna veckan har flytit på som vanligt.
Lillan har varit på dagis och busat.
Det var föräldrarmöte där i måndags då jag fick en massa viktig info.
Thomas var hemma och lekte med Lillan.
Lite pappa/dotter tid.

Sen blev Thomas hemma igår och idag för att han hade feber igår.
Hela 39 grader så han sov mest bort helda dagen.
Jag var även på Torp och hämtade ut mina glasögon.
Trivs jätte bra i dem men det känns fortfarande lite konstigt i vissa lägen.

I tanke på att det snöar nu så var det bra att Thomas & jag sågade lite medans Lillan var på dagis idag.
Thomas sågade pall medans jag sågade lite mer pinnar.

Vi såg en roligt sak idag men ändå inte.
Vi åkte till Hemköp och handlade lite efter vi hade hämtat Lillan.
När vi stod vid Sibylla för att få lite mat så hörde vi barar ett pang.
Då hade en tant backat sin bil över två suggor och de satt fast under bilen plus att hon skadade en annans bils framlykta med baken av sin bil.
Jag såg att hon backade och varvade bilen och sen sa det bara pang.
Thomas & jag kunde inte låta bli att skratta lite för hur lyckas man med det men det var ju inte så roligt på samma gång.
Thomas tog en bild men den kommer upp senare.

Nej nu är det kanske dags att göra något annat...
Har gjort 2 satser äpplemos oxå så nu är jag lite trött på att skala äpplen.



Till sist en söt bild på Lillan..

*kram*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vilken söt bild =)

Spännande med nya glasögon!

Tror du inte snön smälter undan, eller ska han jobba idag?

Här lägger den sen men är jätte blöt.

Pussa lillan från Tex

2010-10-21 @ 20:17:01
URL: http://daughterofrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0