Ledig Tisdag...

Idag har jag varit ledig för jag jobbade helgen.
Vädret har varit helt underbart idag.
Lillan & jag var i U-a och tog en fika med vännen Zandra och hennes dotter Emma.
Det var jätte mysigt.
Kul att träffas när man både kan.
Träffade även på 2 andra vänner som hade en trevlig nyhet men jag vet inte om jag får avslöja den så det får komma senare. Men det var verkligen kul att höra nyheten..

Sen var vi även och handlade och sen bar det av hemåt.
Vi har nog gjort minsta lilla idag pga av värmen.

Thomas köpte hem en torkvinda idag för jag ville ha någonstans att hänga tvätten ute.
För han har tagit ner min tvättlina.
Så nu hänger det tvätt ute.
Så skönt..

Lillan ligger nu och sover för det är ju dagis imorgon igen.
Grillen är tänd och jag ska nu gå ut och grilla.
Sen blir det film och mysa lite.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0