Lite Bilder....


Lillan på mitt släktkalas...


En del av besiktningen var att vispa en äggvita till skum med en handvisp..


Klart jag klarade det. På en minut men ont i handleden hade jag efter..


Blåsa ut ljus måste man oxå göra..


Är man trött så lägger man sig bara i soffan och somnar på en kudde...


Man kan tydligen ha kul med mammas långkalsonger..


Lillan & Pappa tittar på tv ihop..


Lillans hos mormor...


Lillan lekte med mormors halsband hela helgen..


Lärde sig klättra på på sin stol oxå..


Har lärt sig att sätta på sig min mössa...

Här var det lite bilder iaf.
Grannens tjej sa en rolig grej häromdagen på dagis när jag lämnade lillan.
Hon sa: Jennas pappa sågar..
Det var så sött sagt..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0