Melodifestivalen..

Jag & Lillan sitter här nu och kollar på melodifestivalen.
Jag dricker dricka och äter godis.
Lillan får lite dricka och russin..
Hon är för skön hon...

Idag har vi fått vårat avlopp fixat och det känns skönt.
Allt gick jätte fort. Det var fixat på 45 min.
Det jobbiga är att diskmaskinen har lagt av istället.
Det är inte roligt så nu får jag diska upp allt för hand iaf.
En del har försvunnit idag men får ta det lite pö om pö..

Vi fick även upp våran nya utebelysning utanför källardörren.
Den är med rörelsedetektor.
Det känns bättre då.

Så imorgon har jag min dag klar.
Göra rent i tvättstugan och diska mer...

Ibland tror jag att jag inte kan älska min lilla tjej mer men då gör hon en sak som gör att man bara smälter.
Nu dansar hon till låten som spelades och sen klappade hon händerna när alla andra gjorde det på tv:n.
Det finns inget bättre...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0