Bara 20 dagar kvar...

Sitter här och lyssnar på Gyllene Tider och låten Kom Intill Mig...
Den får mig att lugna ner mig och mina tankar.
Fick denna låt av en som finns på Spotify.
Han spelar i ett band som bara spelar Gyllene Tider låtar och jag har verkligen fastnat för denna låten nu.
Det är en skön ballad...
Det är mysigt att man kan hitta nya låtar som man bara faller för.

Idag har Lillan varit här hemma och vi har lekt massor.
Fick även en ryck i morse efter Thomas åkte till jobbet.
Jag damsög kök, hall, trappan och under granen.
Torkade golven i köket och hallen.
Igår plockade jag undan lite på köksbordet men det var tydligen inte så bra.
Lillan lärde sig idag att hon kunde via en stol ta sig upp på bordet.

Det är bara 20 dagar kvar tills jag fyller 30 år.
Lr rättare sagt tills jag fyller tant som Thomas säger.
Inbjudningarna till mitt kalas fick ut igår så nu får vi se om det finns några som vill komma.
En del har har redan blivit förvanade..

Nu måste jag göra en sak innan Thomas kommer hem..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0