Helg..

Snart är det helg igen och det är så skönt..
Idag har lillan som vanligt varit på dagis och jag hade mitt möte på arbetsförmedlingen.
Tror att mötet gick bra och jag ska träffa honom nästa vecka igen för ett vidare samtal.
Sen mötte vi Thomas på torp för att inhandla födelsedagspresent till vårat fadderbarn Bernt som fyller 4 år imorgon. Han börjar bli stor den killen...

Imorgon vet jag inte vad jag & Lillan ska hitta på men det måste städas lite här hemma.
Fixa lite tvätt och disk.
Busa med Lillan ska jag göra iaf..
Blir så glad när jag ser henne leka och pillar med allt.
Hon lägger saker nu i en av våra stora högtalare. Så letar man där så hittar man kanske saken man letade efter.
Thomas tog fram ett paket kattmat där ur idag. Hon hade fått tag i det i skafferiet.
Man kan bara le åt henne och hon flinar/skrattar tillbaka.

Nu åker snart mina ögon ihop så då är det nog dags att lägga sig..
Är ju en dag imorgon oxå..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0