Ja Då Var Det Dags..

Ikväll är det fest för mig med mina kompisar.
Jag ska göra paj och god efterrätt (Hoppas jag)
Sen ska vi lösa en musiktävling oxå.
Jag gillar verkligen att göra sådana för jag har gjort en till mitt kalas nästa helg oxå men då handlar det bara om 80-talet. Idag handlar det mer om ny musik.
Allt börjar nu komma på plats. Så det är snart dags att börja med maten och sen in i duschen.
Lillan ska få sitt bad oxå.
Hon är just nu i väg med sin pappa och de åkte till återvinngen för hon skulle få komma ut lite men oxå skulle jag torka golven för det är lättare att göra det när hon inte är hemma...

Detta blir ett kort inlägg för det är ju en del kvar att göra.
Ville bara uppdatera vad som händer här i våran lilla del av världen..

*kram*


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis igen på födelsedagen! =)



Jag har utmanat dig i min blogg, kolla in vettja! ;-)

2011-01-31 @ 17:36:25
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0