Veckorapport...

Är lite dålig på att uppdatera min blogg.
Så här kommer en liten uppdatering.

Allt flyter bara på här hemma när det gäller jobb, dagis och saker hemma.
Lillan är busig och hon tycker verkligen om att gå på dagis.
Inge problem att lämna henne. Varken när Thomas lr jag gör det.
Jag lämnade henne idag och då gick hon bara in till samlingen och sa inte ens hej då till mig.
Då är det bra.

Lillan och jag var själva fredags kväll till lördag kväll.
Thomas åkte till sin bror för att fixa lite med golfen.
Så nu går den bättre iaf och det är bra.

På söndagen sågade Thomas pall som jag och lillan plackade upp och körde in.
Thomas fixade även till våran ormhasselbuske för den växer ut åt alla håll.
Så nu väntar vi bara på en vän som kanske vill hämta lite av grenarna.


Min lilla hjälpreda..


Hon är så duktig...


Min underbara familj...

Vi satte även upp en hylla i garaget för att lägga maskinen på för Thomas hade inte plats för dem i sitt rum.


Min kära farfars skruv och spik skåp.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0