Vattenkoppor...

Lillan har nu varit hemma från dagis i 1,5 vecka.
Nu har alla koppor torkat och hon är tillräckligt pigg för att gå till dagis.
Jag & Thomas har turats om att vara hemma med henne men i fredags var min mamma här och tog henne medans vi jobbade. Tack snälla mamma.


LIllan rygg förra onsdagen..


Prickig men glad ändå...

Jag är glad att hon har haft det nu för hon har nog inte förstått så mycket av det.
Hon har knappt inte kliat någonting utan de två första nätterna var värst pga av klåda men den andra natten smörjde jag in henne med kylbalsam och då gick det bättre.
Första natten efter allt brutit ut fick jag knappt ingen sömn så när hon sov på dagen sov jag oxå.
Så nu får vi se om hon har smittat någon på dagis.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0